Een webshop voor de vaste klanten.

Dat was de wens hoe wij deze ontvangen hebben. Tijdens de eerste gespreken was er al wel een website maar dit was een vergeten medium. Nadat we eens in de cijfers waren gedoken wat betreft analytics bleek dat de website toch aardig wat verkeer genereerde en dat het wenselijk was om deze te re-worken en in een nieuw jasje te stoppen. Maar waarom daar stoppen. Ouderwets bestellingen doorgeven via de mail kan natuurlijk veel efficiƫnter doormiddel van een bestelsysteem waarbij alle gegevens compleet doorkomen en de bestelling direct uitgewerkt kan worden. Accurate kostencalculatie en informatie allemaal op 1 plek.

impressie-webshop-small

We hebben klanten een nieuwe manier gegeven om snel zaken met ons te doen en tegelijkertijd intern ons werkproces verbeterd doordat de klant altijd bij ons terecht kan ook als wij even niet bereikbaar zijn.

Jan Wijnstra, Kooistra van der Ploeg

Bereikbaar wanneer jij dat wil.

Bij de nieuwe website/webshop kun je altijd terecht wanneer je informatie nodig hebt over een product, een nieuwe bestelling wil doen of wanneer je met een eigen klant direct houtwerk wil uitzoeken voor een nieuw of bestaand huis.